Mercedes-Benz

CANTER.

Stworzony dla biznesu.
Złoto do zuchwałych.

Najczęściej kupowana ciężarówka koncernu Daimler Trucks. Canter to typoszereg lekkich pojazdów ciężarowych o klasycznej ciężarówkowej budowie. Jest najczęściej sprzedawaną ciężarówką koncernu Daimler Trucks, do którego należy marka FUSO. Światowa roczna sprzedaż Cantera to 120 000 sztuk na wszystkich kontynentach. W Europie sprzedaż pojazdów FUSO Canter prowadzona jest przez dealerów Mercedes-Benz Trucks. Canter stanowi świetne uzupełnienie gamy Mercedesa w segmencie 3,5-8,55 t, pozwalając na serwisowanie całej floty klienta w jednej stacji serwisowej.

Jedyna na świecie ciężarówka z napędem hybrydowym.

FUSO Canter jest jedynym seryjnie oferowanym lekkim samochodem ciężarowym o napędzie hybrydowym spalinowo-elektrycznym. Dzięki zastosowaniu systemu KERS, stosowanemu w bolidach Formuły 1 i umożliwiającemu odzyskiwanie energii podczas hamowania właściciel Cantera Eco-Hybrid może zaoszczędzić nawet do 23% paliwa.

10 lat gwarancji na akumulatory! Nasze zaufanie do systemu hybrydowego pozwoliło na objęcie Cantera Eco-Hybrid nie tylko 3 letnią (lub 150 000 km) standardową gwarancją całopojazdową, ale także 10-letnią gwarancją na elementy systemu hybrydowego (akumulatory i system zarządzania energią).

Dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów Duonic

Dwusprzęgłowy Duonic. Standardowo Fuso Canter oferowany jest z manualną 5-biegową skrzynią biegów. Dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów Duonic oferowana jako opcja jest idealnym wyborem do ruchu miejskiego.

Zwrotność i ładowność. FUSO Canter cechuje się najwyższą nośnością ramy w swojej klasie - - aż do 6 ton w modelu 9C18. Zawdzięcza to odpornej na przeciążenie solidnej ramie podłużnicowej i bliźniaczemu ogumieniu kół tylnej osi w każdej wersji. Wagonowa kabina zapewnia długość zabudowy do 7,2 m przy zachowaniu minimalnej długości całkowitej.

Różnorodność zastosowań. FUSO Canter jest oferowany:

  • z silnikami o mocy 130, 150 lub 180 KM zapewniającymi wystarczającą moc dla każdego zastosowania;
  • w 5 klasach masy całkowitej 3,5 t, 6 t, 6,5 t, 7,5 t i 8,55 t;
  • o nośności podwozia do 6 000 kg (najwięcej w klasie);
  • z długością zabudowy do 7 210 mm i szerokością do 2 550 mm;
  • z dwoma rodzajami kabin o 3 lub do 7 miejsc dla pasażerów;
  • z unikatowym rozwiązaniem napędu hybrydowego. Każdy z Canterów może ciągnąć przyczepę o masie do 3 500 kg.