Leasing

Wielkie marzenia w małych ratach.
Zalety leasingu w skrócie:
- Indywidualnie ustalony okres umowy od 24 do 60 miesięcy.
- Niski koszt procentowy.
- Możliwość włączenia ubezpieczenia w raty leasingowe.
- Możliwość dokonania zmian w trakcie umowy.
- Bez opłat za rejestrację pojazdu.
- Wszystko z jednej ręki: samochód, finasowanie i ubezpieczenie.
Jak zostać leasingobiorcą?
Minimalny okres leasingu wynosi 24 miesiące a maksymalny to 60 miesięcy. W przypadku samochodów używanych wiek samochodu wraz z okresem trwania umowy nie mogą przekroczyć dziesięciu lat.
Wszystkie formalności związane z umową leasingową klient załatwia bezpośrednio u autoryzowanego dealera otrzymując kompletne informacje dotyczące samochodu, jego serwisowania oraz sposobu finansowania.
Na miejscu u dealera wybierasz samochód odpowiadający Twoim wymaganiom i potrzebom. Dealer sporządza umowę i wraz z wymaganymi dokumentami przesyła ją do Leasingodawcy. Po akceptacji umowy wpłacasz wymaganą opłatę (w zależności od formy leasingu jest to tylko wstępna rata lub też jest ona powiększona o wysokość opłaty administracyjnej oraz o pierwszą ratę leasingową). Bezpośrednio u dealera odbierasz zarejestrowany i ubezpieczony samochód stając się jego użytkownikiem przez czas trwania umowy leasingowej.
Oferta na samochód, finansowanie, ubezpieczenie - wszystko to otrzymasz u dealera
Na miejscu u dealera wybierasz samochód odpowiadający Twoim wymaganiom i potrzebom. Dealer sporządza umowę i wraz z wymaganymi dokumentami przesyła ją do Leasingodawcy. Po akceptacji umowy wpłacasz wymaganą opłatę (w zależności od formy leasingu jest to tylko wstępna rata lub też jest ona powiększona o wysokość opłaty administracyjnej oraz o pierwszą ratę leasingową). Bezpośrednio u dealera odbierasz zarejestrowany i ubezpieczony samochód stając się jego użytkownikiem przez czas trwania umowy leasingowej.
Oferta na samochód, finansowanie, ubezpieczenie - wszystko to otrzymasz u dealera
Easy Leasing
Procedura uproszczona do minimum.
Dla wybranych typów samochodów już od 20% opłaty wstępnej mają zastosowanie uproszczone procedury akceptacji umów.
W tym przypadku wystarczy dostarczyć dokumenty rejestrowe firmy (NIP, REGON, wpis do ewidencji lub KRS) oraz dokumenty tożsamości reprezentantów firmy, nie ma natomiast potrzeby przedstawiania żadnych dokumentów finansowych. W ich miejsce należy jedynie wypełnić druk oświadczenia o dochodach.
Oferta ta dotyczy tylko samochodów nowych.
W tym przypadku wystarczy dostarczyć dokumenty rejestrowe firmy (NIP, REGON, wpis do ewidencji lub KRS) oraz dokumenty tożsamości reprezentantów firmy, nie ma natomiast potrzeby przedstawiania żadnych dokumentów finansowych. W ich miejsce należy jedynie wypełnić druk oświadczenia o dochodach.
Oferta ta dotyczy tylko samochodów nowych.
Wymagane dokumenty
Sfinansujemy Twoje marzenia.
Do analizy finansowej prosimy dostarczyć następujące dokumenty:
- Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego z umową spółki lub Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej nie starszy niż 3 miesiące,
- Kopię wpisu REGON i aktu nadania NIP
- Bieżące dokumenty finansowe za ostatnie 3 miesiące
- Roczne rozliczenie podatkowe lub kopię bilansu, rachunek zysków i strat przedsiębiorstwa (sprawozdania F01, F02 jeśli podmiot jest zobligowany do ich sporządzania)*
- Kopie dowodu osobistego i prawa jazdy osób podpisujących umowę