a

Oczekiwania:

  • Dbanie o harmonogram wydań samochodów
  • Kontrola stanu samochodu przed wydaniem
  • Przeprowadzanie procesu wydania nowego samochodu osobowego Klientowi
  • Dbanie o samochody w salonie oraz samochody demonstracyjne
  • Jazdy testowe z Klientami
  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami w salonie
  • Budowa pozytywnego wizerunku marki i firmy na rynku lokalnym
  • Dbałość o utrzymywanie wysokich standardów obsługi Klientów
  • Wsparcie pracy recepcji
  • Reprezentowanie firmy na Eventach oraz wydarzeniach branżowych
Oferta pracy

Oczekiwania:

  • Profesjonalna obsługa klientów autoryzowanego serwisu w zakresie zgłoszenia i prowadzenia szkody komunikacyjnej
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów serwisu
  • Współpraca z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkody komunikacyjnej oraz uzyskanie odszkodowania
  • Samodzielne prowadzenie procesu likwidacji szkody komunikacyjnej, kosztorysowanie
  • Terminowe, zgodne z obowiązującymi standardami firmy, rozliczanie szkód komunikacyjnych, zleceń naprawy, nadzór na terminową płatnością
  • spółpraca i udział w organizowaniu pracy z kierownikiem hali warsztatowej
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Mechanik

Oczekiwania:

  • Przeprowadzanie napraw zgodnie z technologią producenta
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji naprawy
  • Praca w zespole